jeudi 27 janvier 2011

اعتراض کاترین اشتون به دست کاری پوشش او در رسانه های ایرانی

دست کاری رسانه های ایرانی در پوشش خانم اشتون
دست کاری رسانه های ایرانی در پوشش خانم اشتون
سخنگوی نماینده 1 + 5 : در تهران نبودیم تا پوشش ما را دست کاری کنند

لاتز گرنر سخنگوی خانم کاترین اشتون ‏ نماینده عالی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه 26-1-2011 در واکنش به فتوشاپ تصاویر خانم اشتون اعلام کرد مذاکرات ما با آقای جلیلی در تهران نبود تا رسانه های ایران تصاویر خانم اشتون را دست کاری کنند.

بسیاری از رسانه های ایرانی پس از مذاکره اشتون با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ‏ ایران برای بررسی پرونده هسته ای این کشور در استانبول هنگام چاپ تصویر خانم اشتون ، یقه لباس وی را با فتوشاپ بالا كشيدند.


به گزارش روزنامه دیلی تلگراف بریتانيا سخنگوی اشتون در واکنش به عملکرد رسانه های ایران گفت : " پوشش خانم اشتون شايسته بود . لباس ايشان نيم تنه نبود."


گرنر ادامه داد : " خیلی زنان در ايران حجاب كامل دارند اما مذاكرات ‏در سطح بین المللی و در يك كشور ثالث برگزار می شد و نه در ایران." ‏


روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا در این باره نوشته است كه "خانم اشتون بسیار مراقب بود تا یادش باشد كه نباید با سعید جلیلی دست بدهد و به همین منظور دستهايش را به پشت كمرش گره زده بود."


این روزنامه افزود : " اما خانم اشتون شايد فكر اين مساله را هم نمی كرد كه یقه لباس او با استانداردهای رسانه های ايران فاصله دارد و مطبوعات ایرانی برای انتشار تصوير وی مجبور خواهند شد تا يقه او را دستكاری كنند
."

دبی-العربیه.نت