dimanche 21 juillet 2013

قربانی تجاوز جنسی در دبی: شکایت به پلیس بردم اما زندانی شدم

یک زن جوان نروژی می گوید وقتی شکایت به پلیس دبی برد و گفت که در هتلی مورد تجاوز جنسی واقع شده است خودش بازداشت و به ۱۶ ماه زندان محکوم شد.

اتهام مارته دبورا دالِلو ۲۵ ساله، مصرف الکل، زنا، و اظهارت دروغ اعلام شده است.

وی که در سفری کاری در دبی به سر می برده و در شب حادثه با همکارانش بیرون رفته بوده است می گوید:«وقتی بیدار شدم متوجه شدم که به من تجاوز شده است. به لابی هتل رفتم و خواستم تا به پلیس تلفن کنند. پرسیدند آیا مطمئنم که می خواهم با پلیس تماس بگیرم؟ البته که می خواستم. در جایی که من از آن برخواسته ام این طبیعی ترین واکنش و تصمیم است.»

یک مشاور سیاسی وزارت امور خارجه نروژ با اظهار امیدواری به نتیجه بخش بودن گفتگوهای دیپلماتیک در حل پرونده خانم دالِلو گفت:«درخواست تجدیدنظر شده است و پرونده در جریان است. پس منتظر خواهیم ماند تا ببینیم چه پیش می آید.»

خانم دالِلو هم اکنون بطور مشروط آزاد است و در مرکزی وابسته به نروژ در دوبی به سر می برد.

بر اساس قوانین امارات متحده عربی، متجاوز جنسی فقط زمانی تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد که یا خود به عملش اعتراف کند یا چهار مرد بالغ شاهد جرم باشند.
برگرفته از یورو نیوز فارسی
www.youtube.com/watch?v=K-eDzAjyX7M

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire