samedi 16 mars 2013

من زن هستم، فرخنده عزیزی

 
آیا حق انتخاب همسر را خداوند برایم نداده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
های فریادی دارم ……… فریادم را به کی شنوانم
ای  رسانه های کشور کاش جمع از تاریک اندیشانی را در این پیشه مقدص راه نمیدادید
تا بجای اسلاح جامعه زن ستیزی را پیشه نمیکردند
و دروازه های خانه های امن را برویم نمیبستند
تا من از حقوق انسانی و برملا ساختن مشکلاتم که دامنگیر بدبختی های بزرگتر جامعۀ ماست
به شما داد میزدم
و میگفتم!
این است پدر
این است برادر و این هم  شوهر
شما که خود را اسلام ختاب میکنید
پس چرا دین را صرف به شانه های من (زن) گذاشته اید
توقع دارید که تمام شرایط و ظوابط دینم را من به تنهایی رعایت کنم
پس تو چی؟
با آنهمه توهین، تحقیر، دردها و ستم ها
دیگراعتبارم را از من گرفتی، بلی اعتبار انسانیم را، عاجزه ام ساختی …دیگر  ناتوان شده ام
و تو ای پسرم!
دیگر چی طور خود را انسان باوقار، توانا و باارزش خطاب میکنی
تو که فرزند من هستی
---------------------------------------------------
لطفاً کل مطلب را در سایت نگاه زن بخوانید و صدای زن افغان را بشنوید. به عمد در نوشتار آن دست نبرده ام و ویرایش نکرده ام تا لهجه و بوی راستین خود را حفظ کند

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire