vendredi 14 mars 2014

تجمع زنان گنابادی مقابل فرمانداری دراعتراض به فوت دومین زن باردار در کمتر از یک هفته

جمعی از زنان گنابادی در انتقاد نسبت به فوت دومین زن باردار گنابادی در کمتر از یک هفته در جلوی فرمانداری شهر تجمع کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
به گزارش ۲۲اسفندایسنا، این افراد که بیش از ۵۰ نفر بودند با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و فرماندار شهرستان به بیان گلایه‌های خود پرداختند.
فتح نیا، خواهر متوفی با انتقاد از وضعیت بهداشتی شهر گفت: چرا این شهرستان با داشتن بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تنها سه متخصص زنان دارد، تا مردم مجبور باشند فقط به نزد همین افراد بروند؟
وی مدعی شد: مطب برخی از پزشکان آنقدر شلوغ است که با انتقاد بیماران مواجه می‌شوند و گاهی روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار را در مطب علاوه بر بیمارستان معاینه می‌کنند. موقع ویزیت بیش از ۴ تا ۵ نفر به داخل اطاق معاینه برده می‌شوند و هر مریض در کمتر از یک دقیقه بدون شنیدن شرح حال کامل بیمار معاینه می‌شود.
مادر متوفی با ادعای اینکه دخترش برای بارداری دومش ۹ ماه تحت نظر دکتر متخصص بوده و هیچ مشکلی نداشته است، اظهار کرد: چرا باید در این زمانه که تجهیزات وعلم پزشکی پیشرفت کرده، فردی بر اثر زایمان فوت کند.
بنابهمین گزارش ، در کمتر از یک هفته یک مادر باردار در بجستان قبل از زایمان فوت شده و نیز در بیمارستان گناباد یک مادر ۳۲ ساله در حین زایمان فوت کرده است.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire