samedi 11 décembre 2010

استفاده ابزاری از زنان توسط احزاب

خانم لیلا پرنیان سرانجام همت کرد و مقاله ای در نقد روش نوشین احمدی خراسانی نوشت و سیاست های همگرایی او با حکومت و شیوه های مردم فریبی او را افشا کرد.
اکنون نوبت نقد گروه های سیاسی و احزاب است. «حجاب زنان مسئله ما نیست»، یک دستور حزبی بود که احزاب چپ موافق حکومتی که آن را ضد امپریالیستی می دانستند توسط جارچیان زن خود به گوش مردم رساندند و در مغز زنان فرو کردند. همچنانکه حمله به سفارت آمریکا را نیز تایید کردند و عملی ضدامپریالیستی دانستند. اکنون پس از سالها اشتباه، احزاب با فریفتن زنان در صدد پس گرفتن نیمی از جامعه سرخورده برآمده اند. حزب توده و شرکا و ملی - مذهبی ها و اصلاح طلبان در راستای سیاست همگرایی خود با حکومت، خاتمی را چون ناجی زنان و جوانان قلمداد کرد و به صحنه کشید تا آرای آنان را از آن خود کند. چند سال دروغ و فریب؟ دیگر کافیست.
اکنون زنان فمینیست حقیقی، به جای انتقادهای حزبی، بایست جوالدوزی هم به خود بزنند و به انتقاد از خود بنشینند و روش ها و حیله های گروه های مختلف را در استفاده ابزاری از زنان برای پیشبرد اهداف حزب افشا کنند. بسیاری از افرادی که اکنون اسم فعال امور زنان و فمینیست را برای خود برگزیده اند به شاخه های نظامی احزاب تعلق دارند و این افراد مأموریت دارند از زنان استفاده ابزاری کرده و در ابتدا نیمی از جامعه را فریب بدهند، پس از آن، زنان فریب خورده نیز با خود پسران و شوهران و معشوقان خود را به راه پیمایی ها خواهند آورد.
اکنون وقت نوشتن مقاله ایست به نام:
«زنان در خدمت احزاب»